POLITICA RETUR
Politică de returnare Articolele returnate trebuie să respecte politica noastră de returnare: Articolele trebuie returnate nepurtate, nedeteriorate și neutilizate, cu toate etichetele atașate și ambalajul original inclus. Încălțămintea și accesoriile trebuie returnate cu cutiile de marcă originale și tot continutul inclusiv sacii de praf, dacă sunt prevăzute, și plasați într-o cutie exterioară de protecție pentru expediere. Când încercați încălțăminte, vă rugăm să aveți grijă să nu marcați tălpile sau să deteriorați cutia de pantofi. Dacă un articol are atașată o etichetă de securitate Casa Frumoasa sau o etichetă de marcă, acesta trebuie returnat cu eticheta în poziția sa inițială. Articolele de baie, lenjerie și costume de baie trebuie returnate cu sigiliile de igienă atașate și în ambalaje nedeschise și nedeteriorate ale produsului, după caz. Lenjerie și costume de baie trebuie să fie încercat doar pe peste lenjerie de corp proprii. Nu vom accepta nicio întoarcere care să fi fost purtată sau murdară. Bijuteriile trebuie returnate în aceeași stare în care au ajuns, inclusiv toate ambalajele de marcă și documentele furnizate împreună cu acestea. Vă rugăm să aveți grijă atunci când încercați achizițiile și să le returnați în aceeași stare în care le-ați primit. Orice returnare care nu respectă politica noastră nu va fi acceptată.
Preluare de retur Suntem încântați să oferim un serviciu gratuit de colectare a returnărilor tuturor clienților pentru orice achiziții care respectă Politica noastră de returnare. Articolul returnat trebuie să ajungă la magazinul Casa Frumoasa în termen de cel mult 14 zile de la data livrării. Vă recomandăm să rezervați preluarea returului în termen de 7 zile de la data livrării pentru a vă asigura că acesta ajunge la locația Casa Frumoasa în termen de 14 zile. Pentru a rezerva o preluare de retururi: Accesați site-ul dacă aveți un cont sau in pagina de contact pentru a începe o returnare dacă ați plasat o comandă ca invitat. Alegeți o returnare “Prin curier” și selectați articolul (elementele) pentru returnare Confirmați adresa de preluare și un timp convenabil de colectare Vă vom trimite un e-mail de confirmare a colecției cu toate detaliile de care aveți nevoie pentru a finaliza returnarea. Vă rugăm să rețineți: Vă rugăm să oferiți doar o preluare gratuită de la aceeași destinație la care a fost livrată comanda. Ce se va întâmpla în continuare? Pregătiți pachetul cu documentele de returnare incluse în comandă. Iată cum: Atașați eticheta de returnare și o notă de returnare semnată, dacă ați primit una, la exteriorul cutiei CFS Fashion Club. Așezați toate articolele nedorite cu toate ambalajele originale în interiorul cutiei CFS Fashion Club și lăsați-le deschise pentru curier pentru a verifica conținutul. Păstrați o copie a etichetei de returnare, deoarece puteți verifica starea livrării coletului cu transportatorul nostru folosind numărul de urmărire furnizat.
Restituiri Odată ce returnarea a fost primită și acceptată de magazinul nostru, rambursarea va fi completată prin metoda de plată inițială, excluzând costurile de livrare. Vă vom ține la curent la fiecare pas. Puteți urmări returnarea coletului cu operatorul nostru folosind numărul de urmărire de pe eticheta returns sau puteți verifica starea din Contul meu.
Elemente defecte Scopul nostru este ca fiecare articol să ajungă în stare foarte bună și sperăm că sunteți întotdeauna încântat de achiziția dvs. Pentru asta noi verificam si pozam fiecare produs cu atentie inainte a pune sigilui de calitate si a sigila cutie. Dacă totusi primiți un articol într-o stare defectă sau deteriorată sau dacă nu se potrivește cu descrierea de pe site, vă rugăm să consiliați Serviciul clienți cât mai curând posibil. Vom aranja returnarea și vom procesa o rambursare completă pentru articolul defect.